Pàgines

Translate

dijous, 25 de maig del 2017

Life in Pink






























El rosa com el color. Un color associat a la feminitat, un color sensible, que transmet amor, innocència, entrega i generositat. Un color relaxant que influeix sobre els nostres sentiments.
La veritat no se si és el meu color preferit, hem costa triar un color que hem defineix-hi, però si un dels que m’agraden més.
Per això m’encanta tenir peces de roba d’aquest color, com més rosa pal millor! ;) En aquest conjunt ho combino amb unes botes negres ben altes per estilitzar la figura que crea el jersei “oversize”, i amb una bossa petita vermella. M’encanta com queda el rosa amb el vermell!
I vosaltres que en penseu guapos i guapes? :*

-

El rosa como el color. Un color asociado a la feminidad, un color sensible, que transmite amor, inocencia, entrega i generosidad. Un color que influye sobre nuestros sentimientos.
La verdad es que no se si es mi color favorito, me cuesta escoger un color que me defina, pero sí es uno de los que me gustan más.
Por esto, me encanta tener piezas de ropa de este color, como más rosa palo mejor! ;) En este conjunto lo combino con unas botas negras bien altas para estilizar la figura que crea el jersei “oversize”, y con un bolso pequeño rojo. Me encanta como queda el rojo con el rosa!
Y vosotros que pensáis guapos y guapas? :*

-

Pink like the colour. A colour associated with femininity, a sensitive colour that transmits love, innocence, dedication and generosity. A colour that influences our feelings.
The true is, I don’t know if pink is my favourite colour. For me is difficult to chose a colour that define me. But I’m totally sure that is one of my favourite.
For this, I love to have pink clothes. Please more rose clothes in our life! ;) In this outfit I mix with hair black boots for make more slender the figure that oversize sweater create, and a little red bag. I love to see pink with red!
What do you think? XOXOXO





PINK SWEATER: H&M

WHITE SWEATER: Escorpion

PANTS: H&M

BOOTS: Alpe





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...