Pàgines

Translate

divendres, 18 de juliol del 2014

Little Black Dress

Molt bones gent! Aquí em teniu un altre cop, però aquest us ensenyo un dels meus vestits preferits, que al mateix temps és un gran fondo d’armari. Espero que us agradi el meu 1r post d’outfit!
I sobre tot agrair-li a la meva amiga Anna les fantàstiques fotos que m’ha fet (aquí us deixo el seu INSTAGRAM us encantarà!).


Muy buenas gente! Aquí  me tenéis otra vez, pero esta os enseño una de mis vestidos favoritos, que al mismo tiempo es un gran fondo de armario. Espero que os guste mi 1º post de outfit!
I sobre todo agradecer a mi amiga Anna las fantásticas fotos que me ha hecho (aquí os dejo con su INSTAGARM os encantara!).



















HAT: H&M

DRESS: Zara

NEEKLACE: Zara

DENIM JAKET: Levi's

BRACELETS: Stradivarius

SHOES: Outsider by Sixtyseven






2 comentaris:

Thank you for your comment. I hope you come back soon. Sincerely, NunuBoboMama.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...